Totalul afişărilor de pagină/ luna

duminică, 12 ianuarie 2014

A night in Brisbane, Australia



   Am calatorit in jurul Australiei si am avut ocazia sa stau 10 zile minunate in Brisbane! La cat de minunat suna, a fost o experienta de neuitat; sa calatoresti pe un vas de croaziera e ceva deosebit, dar nu apuci de cele mai multe ori sa vezi cum traiesc acei oameni noaptea, stai doar cateva ceasuri si trebuie sa te intorci inapoi pe barca pregatit sa incepi munca!
    Ocazia sederii mele in Brisbane a fost un Dry-dock al barcii, si o binemeritata mini vacanta, chiar daca nu ne plateau pentru faptul ca eram la capatul celalalt al lumii datorita lor!






   Australia e diferita, oamenii sunt mult mai relaxati, nu stai cu frica la orice pas ca se va lua cineva de tine ori ca vei calca in ceva scarbos pe strada! E diferit fata de multe tari; nu am sa bag Romania in categoria tarilor unde e tare rau si lumea e needucata pentru ca am vazut mult mai rau!
   Nu am intrat in schimb in multe localuri, desi aveam de unde sa alegem, puteam dansa Salsa, daca stiam, puteam sa merg la Karaoke, dar trebuia sa beau multa Vodca sa ma pot destinde, ori puteam sa merg la Mcdonalds. Sunt multe locuri in care ma puteam aventura, insa ca orice strain placat la munca am tinut sa nu cheltui foarte multi bani!



    In schimb nu prea au puncte de WiFi, inca gasesti sali de net fara WiFi, lucru care ne-a facut destul de neplacuta sederea, era greu sa sunam acasa!

    Daca inchid ochii sunt acolo, in noaptea rece si linistita din Brisbane, unde cladirile incearca sa imite un stil European, unde oamenilor nu le pasa ca tu ai urme de ciocolata pe fata de la inghetata care ai mancat-o mai devreme; unde ai vrea sa locuiesti, sa prinzi un pic din stilul oamenilor care parca le au pe toate, si totusi, aceasi stare o aveam cand ma gandeam acum 15 ani la Italia, cu aceasi iluzie au plecat atatia la munca...

   Am ramas cu amintirile si cu pozele si cu dorul de a ma intoarce!





Photos by Radu Niculescu!

Share on Tumblr

4 comentarii:

Anca B. spunea...

Frumos, mi-ar placea sa ajung pe acolo intr-o zi!

http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

Ioana-Carmen spunea...

Cat de tare! marea mea pasiune este sacalatoresc si sper sa ajung cat de curand si in acele locuri ;) pup!

Mel spunea...

I just discovered your blog and I like it :)

Visite me: http://www.road-trippin.over-blog.com
Follow me: https://www.facebook.com/blogroadtrippin

Michèle Kruesi spunea...

lovely photos! you are very pretty

www.thefashionfraction.com
www.thefashionfraction.com